Thursday, June 22, 2006

despre muzica buna şi cei ce o cântă.


facând abstracţie de pozele de care sunt absolut şi complet dezamăgit...

...vama veche e sigur una dintre foarte puţinele trupe de calitate din românia... se vede că nu cânta doar pentru bani, se vede dezinvoltura şi legatura dintre ei şi public... se văd lucruri care la 9 din 10 trupe româneşti lipsesc cu desăvârşire... se vede talentul şi dăruirea, se vede detaşarea de restul gloatei... mi-au plăcut la nebunie! nu mai vorbim de spectacolul în sine care la un moment dat m-a făcut să mă gândesc la tot felul de metode de a te simţi bine... (kids, don't try this at home!!!)
in rest... lumea a fost multă, dar sunt sigur că ar fi fost la fel de multă si dacă pe scenă defilau mai-ştiu-eu-ce secsoase, volţi, costiţe, straturi de ozon sau alţi defecţi. păcat că sunt atât de mulţi la care nivelul de cultură face scufundări... şi parcă e şi mai păcat că ne-am obişnuit să băgăm în gură orice rahat ni se serveşte... şi nici măcar nu ni se mai serveşte pe tavă, elegant, ci din troacă...

acestea fiind spuse...




şi niscaiva lume prezentă la marea manifestare...


în loc de post scriptum... băieţii au scos un album nou! (mi-a fost lene să aflu cum se numeşte) săriţi pe el că sigur merită!!!

0 comments:

Post a Comment