Thursday, July 27, 2006

read the title! this is life as I see it!

Aseară, înconjurat de o mână de prieteni şi tot la fel de multe sticle de vin, am ajuns sa dezbatem un post de-al meu mai vechi, cel despre concertul Vama Veche din Timişoara. Unul dintre ei m-a acuzat oarecum de prea mult subiectivism, spunându-mi că nu atrag "cititori" decât dacă ramân obiectiv... Astăzi, după ce m-am trezit şi după ce au dispărut efectele adverse ale alcoolului, mi-am adus aminte de discuţia respectivă. Nu cred că trebuie să dau nimănui explicaţii pentru felul meu de fi, de a scrie, de a face poze sau de a vedea realitatea. Nu am deschis blogul ăsta pentru alţii ci pentru mine. Nu vreau să fac recenzii, nu vreau să fac pe plac nimănui, nu vreau să fiu ca alţii şi mai ales nu vreau să fiu altcineva decât sunt.
Cu altă ocazie cineva m-a acuzat de prea puţină autocenzură. Până la urmă fiecare cu dreptatea sa. Ştiu cât e de lung drumul spre performanţă în orice domeniu, nu doar în fotografie. Şi la fel de bine ştiu de unde am plecat şi unde am ajuns, unde eram acum o luna şi unde sunt acum. Şi clar ştiu mai bine decât cred unii unde vreau să ajung.

Şi în caz că tot ce am scris până acum e mai aberant decât cred... am sa fac un foarte scurt rezumat: THIS IS LIFE, AS I SEE IT!


Poate ar fi trebuit să pun doar două poze pentru că abia dacă ălea două mă mulţumesc... dar pe de altă parte îmi plac şi restul aşa că asta e! Va trebui să suportaţi umbra grosolană din penultima sau unghiurile mai puţin inspirate din a doua şi a treia!

V-am pupat!

0 comments:

Post a Comment