Monday, October 22, 2007

seven years of good karma

E destul nasol când spargi o oglindă, nu? Cam aşa am terminat ziua de duminică, chiar dacă teoretic nu eu am spart-o. Cât despre poze... ar fi trebuit să fie altele, dar când am ajuns la al 5-lea sau al 6-lea cadru peste cele 36 garantate de producător m-au trecut toate apele şi am intrat la bănuieli. Nu încărcasem filmul corect şi uite-aşa-am tras două ore în gol (plus ce mai făcusem prin oraş şi de la care aveam ceva speranţe)

Developatul, în schimb, a mers mai bine ca niciodată. Probabil că la mine ghinionul a acţionat retrograd şi acum urmează seven years of good karma.


PentaxMX | 50/1.7 | Fomapan100
EOS300D | 50/1.8
(vă las pe voi să ghiciţi care-i 'digitala')

2 comments:

Tiberiu Micu said...

Eu la prima armare ma uit sa vad daca se invirte rotita cu care
trag filmul inapoi, asta binenteles dupa ce am tras si eu in gol :)
Cit despre care e digitala, daca ai praf pe senzor e a doua, altfel
nu-mi dau seama la rezolutia asta.

andreea said...

ii vrajeala faza cu oglinzile sparte. ai fi stiut asta daca citeai blogu meu :)))))))))))) :P

Post a Comment