Saturday, October 20, 2007

sweet.summer.day

a.r.: fundalul si lumina
a.r.: ti-am atras atentia. ma
a.r.: e cam dura ma


Toată povestea asta poate deveni destul de nasoală când ieşi din tiparul general şi intri pe un tărâm unde subiectivismul e rege. Nici măcar observaţiile legate de compoziţie şi lumină nu mai sunt omogene. Şi atunci ce faci când mai multe persoane pe care le admiri au păreri complet diferite? Care sfat e cel de urmat?

Cred că asta a fost cea mai controversată serie de imagini, chiar dacă nu e cea mai bună. Încet, încet va trebui să renunţ la dependenţa de sfaturi...

a.r.: ei, asta merge.
a.r.: de ce?
a.r.: pai n-ai fundal (eteteeeeee)
a.r.: n-ai lumina dura (eteteeeee)

damianovskaia: ma, da' tu ai avut lumina faina si n-ai reusit sa profiti de ea cum trebuia!
alinCiortea: stiu...


vladbirdu: 20 e bestiala
vladbirdu: si 28 si 35
vladbirdu: si 37
vladbirdu: frate esti bun, zau
vladbirdu: sunt primele tale nuduri care se concentreaza pe persoana
vladbirdu: intelegi ?
vladbirdu: ai prins really ceea ce inseamna modelul asta
vladbirdu: bravo bravo
alinCiortea: deci mie nu mi se par nush ce... si nu prea stiu ce sa cred
vladbirdu: esti bolovan
alinCiortea: da
vladbirdu: alea care ti-am zis sunt bestiale
vladbirdu: si zau daca nu m-au lasat masca
vladbirdu: adica vine din ele ceva foarte misto
[...]
vladbirdu: pai dupa astea care mi le-ai aratat nu cred ca mai e cazul
vladbirdu: e big change
vladbirdu: pentru ca la astea imi arati ca ai invatat sa-ti privesti modelul si sa te mulezi dupa el
alinCiortea: si eu eram ultra dezamagit de ele
vladbirdu: comunicarea cu modelul
vladbirdu: naturaletea
vladbirdu: ai invatat multe bolovane
vladbirdu: si daca tot continui sa fii nesigur pe tine ma enervezi si ma duc la somn

*
pentaxmx, smc-m 50/1.7, agfacolor100

2 comments:

Ruxandra said...

eu acum ma chinui sa uit de arsuri si de reguli si de detalii tehnice minore si sa ma concentrez pe ce degaja o fotografie...si la tine degaja destule lucruri :)
sunt perfect de acord cu birdu, modelul e superb pus in evidenta si contrastele/lumina puternica creeaza o stare de spirit, nu deranjeaza deloc.

Anonymous said...

O sa-mi trebuiasca ani ca sa ajung la nivelul pe care il ai tu acum. Aici nu mai e vorba de erori tehnice sau mai stiu eu ce, ci doar de traire si de explorarea modelului. Si pana la urma asta trebuie sa ajunga sa faca un fotograf. Tehnica... da, e nevoie si de prezenta ei, insa mesajul si starea de spirit primeaza.

Post a Comment