Wednesday, May 23, 2007

Closed Doors


alinCiortea: zi de poza
damianovskaia: ii ok...da lipseste ceva... o silueta...un personaj
damianovskaia: si o mana undeva era de ajuns!

EDITED

Statul român (dacă trebuia să scriu cu ”R” NU-mi cer scuze) nu mai reprezintă cetăţeanul român. Sau cel puţin asta e părearea mea. O mână de hoţi iuţi de mână şi picior, care conduc o masă umană căzută de mult în letargia complacerii.

Cică Ministerul Culturii (aka misterul culturii / ministerul inculturii) ar fi responsabil de clădirea din imagini. Cică
...

Am să mă abţin de la a mai insera bucaţi de zvonuri pentru că se pare că încercarea mea penibilă de a face bine a făcut de fapt doar rău până acum. Ideea de bază este că fonduri pentru restaurări nu prea sunt (ar avea de unde să vină?) iar consecinţa este accesul parţial în castel, care în mare nu s-a schimbat de cel puţin 15 ani (de când îmi pot eu aduce aminte)

Aşa că dacă veţi ajunge pe acolo şi nu veţi recunoaşte locurile din poze, asta e pentru că ar fi păcat să rămâneţi acolo, printre schele, scânduri putrede sau scări şubrede.

*
Am văzut frânturi doar... un amalgam de forme, culori sau tonuri, căzute parcă în depresia celui nebăgat în seamă. Degeaba încerci să urli când eşti mut şi degeaba încerci să faci semne orbului.
Şi da, încet dar sigur, se prăbuşeşte. Cărămidă cu cărmidă.


Pentru cei ce nu l-au recunoscut, e vorba de Castelul Corvinilor din Hunedoara.

1 comments:

Anonymous said...

I do not understand thewords but I like the pictures...:)

Post a Comment