Thursday, May 24, 2007

'Seamănă dar nu răsare'


db: dar oricum nu-mi plac incadrarile
alinCiortea: any suggestions?
db: da
db: sa nu mai incadrezi ca o cizma si sa-ti faci naibi un concept inainte sa faci pozele
db: like...
db: vreau sa te fotografiez rusinata de goliciunea ta
db: and mergi doar pe asta
db: din ce-mi arati e ceva in genul:
db: hai sa pozam si asa

db: mai stai si asa
db: uhm ia pune-te un pic asa
db: uhm da' nu merge
db: nu e bine
db: ce vroiam sa fac?
db: ah da, faceam nuduri...

*


Am să mă rezum doar la argumentarea titlului:
1. POZELE | care încă doar seamănă cu ce aş vrea eu
2. MODELUL | care, la fel, doar seamănă cu persoana la care se gândesc unii.

Mulţumesc pentru atenţie!


4 comments:

Anonymous said...

ultima mi-ar fi placut foarte mult daca sanul nu ar fi fost atat de vizibil.

rob said...

fine photo work.
blogged on :
afuckaday

thanks
rob

Anonymous said...

seamana...si...chiar rasare!!!
oricum interesant modul tau de a incerca sa ne faci sa credem ca e vorba de altcineva...
O parere sincera...de la un model ca ea..se putea obtine ceva mai calitativ(bineinteles tinand cont si de aptitudinile tale de necontestat! )

Anonymous said...

e cel puţin amuzant cum vin unii, ascunşi în spatele unor identităţi fictive, pretinzând că îţi cunosc viaţa de la un capăt la celalalt sau că îţi pot citi toate gândurile.

domnişoară/domnişorule DINA, chiar crezi că ai raspunsurile la propriile întrebări legate de postul ăsta? eu cred că nu, pentru că dacă le aveai şi erai sigur/ă pe tine nu postai anonim ;)

să ne auzim sănătoşi şi mulţumesc pentru încrederea în "aptitudinile mele de necontestat".

Post a Comment