Thursday, May 31, 2007

Reflexions of a better day


Sometimes I find myself
stuck in the middle with
nowhere to turn
So I pull it in
and tell myself it all works out
But then again
no one helps when
things go wrong
So I saved myself
saved myself learned
how to Swim

Just swim......

[ reamonn - swim ]


Există mari nepotriviri între imagini şi textul melodiei, text şi titlul, titlu şi concept sau realizarea conceptului şi ideea iniţială... La fel cum de multe ori am senzaţia că există mari nepotriviri între mine şi speranţe, speranţe şi perspective, perspective şi posibilităţi.

don't fight the tide
just swim with it

Dar nu contează pentru că mâine voi fi şi mai aproape! Până la urmă orice şut în posterior e un pas înainte, nu?

1 comments:

andreea said...

a doua is to die for... super! bravo

Post a Comment